HIIHTOLOMALLA UIMAHYPPYLEIRILLE!

19.1.2018

Ilmoittautuminen hiihtoloman harjoituksiin löytyy "Ilmoittautuminen" -osion lopusta.

Hiihtolomaviikolla Tiirojen tavalliset harjoitukset ovat tauolla, ja silloin on mahdollisuus ilmoittautua uimahyppyleireille. Leirit pidetään Mäkelänrinteessä viikolla 8 (19.2-23.2), ja tervetulleita ovat niin uudet harrastajat kuin pidempään lajin parissa viihtyneet. Hyppyleirille pääsyedellytyksenä on uimataito. Uimahyppyjen allasharjoittelua tukemaan järjestetään lisäksi trampoliinitekniikka-harjoituksia lapsille ja aikuisille.

LEIRI 1, 7-10 -vuotiaat

Ma, ti ja ke klo 18:15-19.45

To klo 17:30-19

Hinta: 80e

Ohjaaja: Seela Wuokko

Maanantaina ja tiistaina harjoitus alkaa kuivaharjoitteluosuudella. Keskiviikkona ja torstaina aloitetaan altaalla.

LEIRI 2, aikuiset (yli 15-vuotiaat)

Ma-ke 19:15-20:45

To 19:30-21

Hinta: 85e

Ohjaajat: Satu Pirhonen ja Salla Keckman

Harjoitus alkaa joka päivä kuivaharjoitteluosuudella.

TRAMPOLIINITEKNIIKKAHARJOITUKSET

Aikuiset

Pe 23.2 klo 18-19:30

Hinta: 25e

Ohjaaja: Seela Wuokko

Lapset 1 (8-11 -vuotiaat)

Ma 19.2 ja ke 21.2 klo 16-17

Hinta: 30e

Ohjaaja: Hilma Leppioja

Lapset 2 (11-14 -vuotiaat)

Ti 20.2 ja to 22.2 klo 16-17

Hinta: 30e

Ohjaajat: Hilma Leppioja

Trampoliiniharjoituksiin otetaan enintään 6 osallistujaa.

Uimahyppyleireihin sisältyy voimistelunomaista kuivaharjoittelua sekä allasharjoittelua monipuolisesti eri telineiltä. Kuivalla harjoitellaan kehonhallintaa ja akrobatiataitoja sekä kehitetään nopeus-, voima- ja liikkuvuusominaisuuksia. Harjoituksen tarkempi sisältö riippuu hyppääjien taitotasosta ja harjoitteluvuosien määrästä. Trampoliiniharjoituksessa opitaan uimahyppyjä tukevaa akrobatiaa ja tekniikkaa turvallisella tavalla.

Harjoitteluvaatteiksi sopivat lyhyet shortsit tai trikoot sekä t-paita ja uikkarit. Trampoliiniharjoitukseen ilmoittautuvat voivat ottaa mukaan sukat ja pitkälahkeiset jumppahousut. Leiriläiset tapaavat uimavalvojien kopin vieressä valkoisilla penkeillä, josta ohjaajat hakevat osallistujat. Päivä päättyy joko hyppyaltaalle tai kuivaharjoittelutilassa ilmoitettuun aikaan, jonka jälkeen lapset ovat huoltajiensa vastuulla. Ohjaajat eivät tule lasten kanssa pukeutumistiloihin tai suihkuun.

Harjoituksiin pääsee Tiirojen harjoittelukortilla. Uudet jäsenet maksavat kassalla uimahallin sisäänpääsymaksun. Mikäli hyppääjällä ei ole Uimaliiton Blue Card-kilpailijalisenssiä tai vakuutuksellista Vesipeto-lisenssiä, tulee oma vakuutus hankkia ennen leiriviikon alkua. Ne uudet jäsenet, jotka osallistuvat vain trampoliini-harjoituksiin, tarvitsevat joka tapauksessa oman vakuutuksen. Lisäksi osallistujan tulee maksaa vuoden 2018 jäsenmaksu 15 euroa, mikäli sitä ei edellisen ilmoittautumisen yhteydessä ole maksettu.

Lisätietoja leireistä voi kysellä sähköpostitse osoitteesta salla.tiirat@gmail.com tai puhelimitse 050-300 8953.

TERVETULOA TREENEIHIN!