Vesiliikuntakortit

VESILIIKUNTAKORTIT

• Vesiliikuntakortit haetaan Pirkkolan, Jakomäen tai Itäkeskuksen uimahalleista sekä kesäisin Uimastadionilta niiden aukioloaikojen puitteissa. Vesiliikuntakorttia EI SAA MÄKELÄNRINTEEN UINTIKESKUKSESTA
  • Kortti tehdään haettaessa paikanpäällä, joten kortin voi hakea mistä tahansa yllä mainituista uimahalleista
  • Korttia haettaessa täysi-ikäisen on esitettävä kuvallinen henkilöllisyystodistus
  • Kortti maksetaan noudettaessa paikan päällä (hinta 4 euroa)
  • Mikäli Tiiroissa harjoitteleva lapsesi täyttää 7-vuotta treenikauden aikana, tilaa ilmoittautumisen yhteydessä lapsellesi vesiliikuntakortti
  • Seura lähettää sähköpostia, kun vesiliikuntakortti on haettavissa

----------------------------

1. YLEISTÄ

Yli 7-vuotiailla sisäänpääsy uimahalliin vesiliikuntakortilla, kuuluu harjoitusmaksuun. Nykyisillä jäsenillämme on jo muovinen vesiliikuntakortti. Uusille hyppääjille seura tilaa vesiliikuntakortit liikuntavirastosta ja ilmoittaa sähköpostitse, kun kortit ovat haettavissa. (Ilmoittautumisen yhteydessä osallistuja kertoo, onko hänellä kortti vai tilataanko hänelle sellainen.)

Muovisilla vesiliikuntakorteilla pääset sisään uimahalliin vain oman ryhmäsi harjoitusvuorollesi.

Vesiliikuntakortti on henkilökohtainen ja sillä saa tulla vain omaan harjoitukseen. Vesiliikuntakorttiin on ladattu harjoitusvuorosi, ja pukeutumaan pääset puoli tuntia ennen oman harjoituksesi alkamista.

Samaa vesiliikuntakorttia käytetään myös tulevilla harjoituskausilla. Mikäli vesiliikuntakortin väärinkäyttöä havaitaan, voidaan sen käyttöoikeus perua, jonka jälkeen hyppääjä vastaa itse uimahallin/stadikan sisäänpääsykuluista.

Alle 7-vuotiaiden pääsevät uimahalliin/stadikalle ilmaiseksi, eivätkä siten tarvitse vesiliikuntakorttia.

2. KAUSI ALKAA, EIKÄ MINULLA OLE VESILIIKUNTAKORTTIA

Kauden alussa seura tilaa vesiliikuntakortit jäsenilleen. Kortit eivät välttämättä ehdi saapua ennen ensimmäisiä harjoituksia, joten olemme sopineet uimahallin kassojen kanssa, että he päästävät hyppääjämme sisään uimahalliin ilman erillistä uimahallimaksua. Kerro tällöin kassalla oma nimesi ja se, että tulet Tiirojen harjoituksiin, etkä ole saanut vielä vesiliikuntakorttiasi. Tämä koskee vain kausien alkua, eikä ole yleistettävissä koko kauteen.

Seura lähettää sähköpostia, kun vesiliikuntakortti on haettavissa. Mikäli et ole saanut sähköpostia, vesiliikuntakorttisi ei ole saapunut.

3. UUDET JÄSENET

Seura tilaa uusille jäsenille harjoituskortit. Ilmoittautumisen yhteydessä kerrotaan, onko hyppääjällä vesiliikuntakortti vai tilataanko sellainen.

Valmiit kortit haetaan itse henkilökohtaisesti Liikuntaviraston uimahalleista: Pirkkolasta, Itäkeskuksesta, Jakomäestä tai Uimastadionilta, niiden aukioloaikojen puitteissa. Alaikäiselle kortin hakee huoltaja. Ilman vesiliikuntakorttia ei pääse harjoituksiin stadikalle/uimahalliin (paitsi silloin, jos vesiliikuntakortit eivat ole saapuneet kauden alussa).

Korttia haettaessa täysi-ikäisen on esitettävä kuvallinen henkilöllisyystodistus (ajokortti, passi tai poliisin myöntämä henkilökortti).

4. NYKYISET JÄSENET

Seuran ​nykyisillä jäsenillä on muoviset vesiliikuntakortit jo olemassa. Niille liikuntavirasto lataa uudet harjoitusajat seuraavaa kautta varten. Korttia ei tarvitse siis hakea mistään vaan kortti on suoraan käyttövalmis.

5. MIKÄLI ET OLE SAANUT VESILIIKUNTAKORTTIA

Ota yhteyttä Tiirojen toimistoon: uimahyppyseuratiirat@gmail.com

On mahdollista, että alkukaudesta tehty tilaus ei ole vielä saapunut liikuntavirastosta. Seura ilmoittaa sähköpostitse, kun vesiliikuntakorttisi on haettavissa.

6. MIKÄLI VESILIIKUNTAKORTTISI HÄVIÄÄ

Jos sinulla on ollut vesiliikuntakortti, mutta se on hävinnyt, käy hakemassa uusi kortti suoraan yllä mainittua ohjetta noudattaen hintaan 4€. Sinun ei tarvitse ilmoittaa asiasta seuralle, vaan tietosi löytyvät liikuntapalveluiden järjestelmästä.