KESÄKAUDEN 2024 ILMOITTAUTUMISET

Ilmoittautuminen kesäkaudelle alkaa:

TI 7.5. klo 12        Tiirojen nykyisille jäsenille salasanalla

PE 10.5. klo 12     uusille jäsenille (salasanat poistetaan noin klo 12)

Tulevan kesäkauden info ja ryhmäsuositukset lähetetään kaikille kevään jäsenille, jotka ovat antaneet toimivan sähköpostiosoitteen. Mikäli et ole saanut ryhmäsuositusta 24.4. mennessä, tarkistathan ensin roskapostikansiosi ja tarvittaessa otathan yhteyttä Tiirojen toimistoon.

Suosittelemme myös, että tallennat Tiirojen toimiston sähköpostiosoitteen yhteystietoihisi, jotta viestimme ei päätyisi roskapostiin.

TIEDOTTEET

Kesän eri ryhmätasojen tiedotteet päivittyvät sivulle 24.4. mennessä. Tiedotteissa kerrotaan mm.

- aikataulut ja kauden kesto

- lomapäivät / poikkeuspäivät, jolloin harjoituksia ei pidetä

- ryhmien kuvaukset, ikäsuositukset ja pääsyvaatimukset

- hinnat

- tietoa vesiliikuntakorteista

- tietoa vakuutuksista / oman vakuutuksen tarpeesta

SALASANAT

Tiirojen kevään jäsenet saavat ilmoittautumiseen tarvittavan salasanan kevään ryhmäsuosituksen yhteydessä. Uudet jäsenet pääsevät ilmoittautumaan ryhmiin salasanojen poistamisen jälkeen 10.5. klo 12.

Huomaattehan, että salasanat joudutaan poistamaan järjestelmästä yksitellen jokaisen ryhmän osalta, mikä kestää joitakin minuutteja. Jos salasana ei ole vielä poistunut tasan klo 12, niin odota hetki ja päivitä sivu.

Tarvittaessa ole yhteydessä toimistoon: uimahyppyseuratiirat@gmail.com

VARAPAIKAT

Varapaikalle ilmoitautumisesta ei mene maksua. Jos ryhmään vapautuu tilaa, tarjoamme paikkaa ensin varapaikkalaisille. Emme ilmoita erikseen sitä, jos varapaikalta ei pääse ryhmään mukaan.

JOS SINULLA ON KYSYTTÄVÄÄ KEVÄTKAUDEN VAPAISTA PAIKOISTA TAI KAUDEN HARJOITUKSIIN LIITTYEN, OTA YHTEYTTÄ TIIROJEN TOIMISTOON:

uimahyppyseuratiirat@gmail.com