LOPPUKAUDEN HARJOITUKSET PERUTTU

1.12.2020

Pääkaupunkiseudun koronakoordinaatioryhmän päätösten mukaisesti uimahallit ovat kiinni koronan leviämisen estämiseksi ainakin 30.11-20.12.2020. Tämän vuoksi perusryhmien ja harrasteryhmien loppukauden harjoitukset ovat peruttu. Kilparyhmät jatkavat harjoittelua etänä.

Tiirojen perus- ja harrasteryhmille on luvattu pitää vähintään 13 harjoitusta kutakin harjoituspäivää kohden. Valtaosa harjoituksista saatiin vedettyä, mutta (riippuen harjoituspäivästä) 1-2 harjoitusta on jäänyt alle 13 harjoituskerran ja niistä tehdään maksunpalautus. Lähetämme pian lisää tietoa palautuksista.

Pahoittelemme kesken jäävää syyskautta, mutta toivomme, että rajoitukset tehoavat pahenevaan koronatilanteeseen ja kevätkaudella päästäsiin taas hallille.