VESILIIKUNTAKORTTIEN NOUTAMINEN 25.-30.9.2013

19.9.2013

Helsingin kaupungin liikuntavirasto ja Urheiluhallit Oy siirtyvät ensi talvikaudesta (01.10.2013 alkaen) käyttämään muovisia sähköisesti toimivia vesiliikuntakortteja vesiliikuntapaikoissaan. Syyskuussa toimii vielä Bluecardkortit ja vanhat pahviset kortit.

Uuden kortin tarkoituksena on järkeistää harjoitustunneille pääsy. Kortilla pääsee uimaan/sukeltamaan/hyppäämään, vain seurojen omien vuorojen aikana. Kortilla pääsee 60min ennen vuoron alkua pukuhuoneisiin ja sisäänpääsy loppuu 30min ennen vuoron päättymistä.

Tiirat ovat tilanneet jäsenilleen nämä uudet vesiliikuntakortit. Ne on kuitenkin noudettava itse henkilökohtaisesti (alaikäiselle hakee huoltaja).

Kortit voi lunastaa Jakomäen, Pirkkolan ja Itäkeskuksen uimahalleista 25.-30.9.2013 uimahallien aukioloaikojen mukaan,

sekä Töölön kisahallista (Paavo Nurmen kuja 4 E-rappu) 25.9.-26.9 klo 14-17, sekä 27.9 klo 9-13.

Korttia noudettaessa täysi-ikäisten tulee esittää kuvallinen henkilökortti (ajokortti, passi, tai henkilökortti).

Korttia ei makseta sitä noudettaessa, vaan

Tiirat m

aksavat vesiliikuntakortin k