SEURAVAATETILAUS TEKEILLÄ!

TYR-uimahousut 25€
TYR-shortsit lyhyt-tai pitkälahkeisena 32€
TYR-pikkureppu 56€

Tiirat tekee seuravaatetilauksen lokakuussa jäsenten tilausmäärien mukaan.

Voit ostaa seuravaatteita täyttämällä lomakkeen kohdassa ILMOITTAUTUMINEN/SEURAVAATTEET viimeistään 27.10.2013.

Tarjolla on:

Uimapuku (53 €/tyttöjen puku, 25 €/poikien uimahousu)
Shortsit (32 €/kpl)
T-paita (18 €/kpl)
Huppari (40 €/kpl)
Reppu (56 €/kpl)

Uimapukuja ja shortseja voi tilata vain tässä yhteistilauksessa, eikä niitä todennäköisesti ole saatavilla enää yksittäiskappaleina määräajan (27.10) umpeuduttua.

T-paitoja ja huppareita on varastossa ja niitä voit tilata myöhemminkin yksittäin.

Seuravaatteet maksetaan heti tilauksen yhteydessä ja tilaus pysyy voimassa vain, jos maksu suoritetaan heti verkkopankin kautta. Varaa pankkitunnukset esille. MUISTA PALATA VERKKOPANKISTA VIIPYMÄTTÄ MYYJÄN PALVELUUN, jotta tilaus rekisteröityy maksetuksi.

Vaatteet saapuvat Tiiroille arviolta 27.11.2013. Sen jälkeen jäsenet saavat tilauksensa oman harjoituksensa yhteydessä valmentajalta.