TIIROJEN KANNATUSJÄSENYYS

4.5.2014

Tiirat haluaa olla seura, jossa sekä harrastajilla että kilpahyppääjillä on hyvät olosuhteet harjoitteluun, kehittymiseen ja omien rajojen tavoittelemiseen. Mitä korkeammalla tasolla toimitaan sitä enemmän laji vaatii uhrauksia. Harjoittelumäärät huipulla ovat suuria ja lisäksi taloudelliset panostukset kilpailumatkoihin ja leireihin verottavat hyppääjien ja heidän tukijoidensa kukkaroita. Uimaliitto tukee osittain arvokisojen kuluissa, mutta paljon jää myös itse maksettavaa. Seuramme haluaa olla urheilijoidensa tukena myös taloudellisissa asioissa, minkä vuoksi aloitamme maajoukkuetason hyppääjille tarkoitetun harkinnanvaraisen tukiohjelman. Sen perustamiseen tarvitaan kuitenkin rahoitusta, sillä se on tänä vuonna vielä budjetin ulkopuolista toimintaa.

Tässä käännymme seuran kaikkien ystävien puoleen. Jokainen meistä - miksei tutuista ja sukulaisistakin - voi liittyä seuran kannatusjäseneksi pienellä 20 euron summalla. Kaikki tällä tavoin kerätyt varat lupaamme maksaa ulos tukena seuraamme menestyksekkäästi edustaville nuorille huipuillemme. Näin jokainen meistä voi osaltaan auttaa seuran ja lajin menestyksessä ja näkyvyydessä, joka varmasti pitkän päälle auttaa myös laajemmin taloudellisten ja muiden toimintaedellytysten parantumista.

Kannatusjäsenmaksu on €20 /kalenterivuosi (1.1-31.12).

Kannatusjäsenet liitetään jäsenrekisteriimme ja sitä varten kysymme teiltä nimen, syntymäajan ja osoitteen. Nämä tiedot tulevat vain rekisteriin, emmekä luovuta niitä eteenpäin. Halutessasi liitämme nimesi verkkosivuillemme kannatusjäsenien listalle.

HUOM! Kannatusjäsenyys rekisteröityy vain, kun kannatusmaksu maksetaan verkkomaksuna heti kannatusjäseneksi ilmoittautuessa. Varaa pankkitunnukset esille. Muista maksun jälkeen palata takaisin myyjän palveluun, jotta maksusuorituksesi kirjautuu.

Haaste on heitetty - Ilmoittaudu kannatusjäseneksi alla olevalla lomakkeella!