VESITAITURIPÄIVÄ

9.9.2014

Mitä kivaa uimahypyissä voi tehdä hulavanteella?
No tietysti hypätä sen läpi!!!
"Jotta hyppy onnistuisi mahdollisimman hyvin, täytyy alkuasennon olla kohdillaan", opastaa Noora
Iloinen vesitaiturivalmennuskolmikkomme!
Oikealta: Noora, Ghia, SatuP
Iloinen vesitaiturivalmennuskolmikkomme! Oikealta: Noora, Ghia, SatuP

VESITAITURIPÄIVÄ

Viime sunnuntaina saimme olla mukana seuraamassa, kuinka Mäkelänrinteen uintikeskus täyttyi uusista innokkaista vesiliikunnasta kiinnostuneista lapsista! Tiirat olivat mukana pilottiseurana Vesitaituriksi-tapahtumassa ohjaamassa uimahyppyjä.

Suurkiitos Tiiralaisille:

Päiville, joka aktiiviäitinä on aina mukana Tiirojen toiminnassa, tällä kertaa jakamassa Tiirojen esitteitä Märskyn aulassa

Sadulle, Ghialle ja Nooralle upeasta valmennuksesta

Ellenille, Laurenille, Juholle, Saijalle ja Tealla aivan uskomattoman upeasta näytöksestä!

Suuren suuret kiitokset myös kuvissamme esiintyville lapsille Amelielle ja Hertalle!

Attachments