SEURAVAATETILAUS 2015

31.1.2015

Tiirat tekevät keskitetyn seuravaatetilauksen helmikuussa. Vaatteet tulevat kokeiluun maanantaina 2.2.2015.

Tilaus tulee tehdä viimeistään perjantaina 13.2.2015 klo 23.59 mennessä. Tilauskaavakkeen löydätte Tiirojen verkkosivuilta kohdasta ilmoittautuminen.

Uimapukuja ja shortseja voi tilata vain tässä yhteistilauksessa, eikä niitä todennäköisesti ole saatavilla enää yksittäiskappaleina määräajan (13.2.2015) umpeuduttua. T-paitoja, huppareita ja fanituotteita jää varastoon, ja niitä voit tilata myöhemminkin yksittäin.

1. TILATTAVISSA ON:

Uudet vuoden 2015 malliston vaatteet:

• Uimapuku (€53/tyttöjen uimapuku, €26/poikien uimahousut)

• Shortsit naiset/miehet (€28/kpl)

• Shortsit lasten (€28/kpl)

• Trikoot (€28/kpl)

• T-paita tekninen (€24/kpl)

• Huppari (€40/kpl)

​Lasten t-paidoissa on huimasti eri kokoja. Tilauslomakkeelta löytyy sekä TYR:n että CLIQUE:n paitoja. Paidat ovat samanlaisia, vain koot vaihtelevat. Olethan tarkkana tilatessasi, kumman / minkä kokoisen paidan olet tilaamassa.​

Tiirojen fanituotteet:

• Jumppapussi (€12/kpl)

• Tiirat-kangaskassi (€10/kpl)

• Heijastin (€5/kpl)

• Tuubi-huivi (€10/kpl)

• Fanituotepaketti (€30/kpl)

Fanituotepaketti sisältää kaikki Tiirojen fanituotteet. Fanituotepakettia tilatessasi ilmoita lisätietokohdassa minkä värisen tuubihuivin haluat tilata (sininen/pinkki).

Viime vuoden malliston tuotteet:

• Tyttöjen uimapuku koko GB28 (€50), 4 kpl myynnissä

• Tyttöjen uimapuku koko GB30 (€50), 5kpl myynnissä

• Reppu (€56), 3kpl myynnissä

​Tiirat myy pois viime vuoden malliston reppua sekä tyttöjen uimapukua alennettuun hintaan.​ Huomioithan, että viime vuoden malliston tuotteita on myynnissä vain rajoitettu määrä. Tyttöjen uimapuku on väriltään lila, mutta hieman sinisempi lila kuin vuoden 2015 malliston uusi uimapuku. Viime vuoden malliston uikkareita voi myös kokeilla Mäkelänrinteessä oman harjoituksen yhteydessä.

Sähköpostin liitteessä on kuvat uusista vaatteista.

• Tiirojen tyttöjen/naisten uikkarin väri on aina lila, vaikka kokeilukappaleissa saattaakin olla muita värejä.

• Tiirojen t-paita on musta, vaikka kokeilukappaleissa saattaakin olla muita värejä. Painatukset ovat valkoiset. Tänä vuonna myynnissä on ainoastaan ohutta teknistä t-paitaa.

2. SOVITUS :

uima-asut, shortsit, trikoot, t-paidat, hupparit

​Sovitus alkaa maanantaina 2.2.2015 klo 15. Vot kokeilla vaatteita harjoitukse​n ​yhteydessä Mäkelänrinteen uintikeskuksessa voi sovittaa vaatteita 13.2.2015 saakka. Kysy valmentajaltasi sovituskappaletta heti harjoituksen alussa. Kuivaharjoituksen aikana voi käydä kokeilemassa seuravaatteita esim. kahvion vessassa. Suosittelemme uima-asun sovitusta oikean koon varmistamiseksi​!​

Reppu sekä fanituotteet ovat myös nähtävillä Mäkelänrinteessä. Pyydä apua valmentajaltasi, mikäli haluat nähdä ko tuotteet.

3. TILAUS

Tilaus tehdään Tiirojen nettisivujen kautta: www.tiirat.fi/ilmoittautuminen ja maksetaan tilauksen yhteydessä. Oma koko pitää ilmoittaa tilausta tehdessä, joten sovituksen yhteydessä koko tulee painaa mieleen / merkitä itse ylös. (Kokotaulukko seuraa TYR:n käytännön mukaan senttikokoja ja GB-kokoja.

Tilaus tulee tehdä VIIMEISTÄÄN 13.2.2015. Sen jälkeen Tiirat laittaa tilauksen eteenpäin TYR:lle, eikä sen jälkeen voi enää tilata yksittäiskappaleita uikkareista, shortseista, repuista. Huppareita, T-paitoja ja fanituotteita on muutamia ​ylimääräisiä varastossa eli niitä saa myöhemminkin.

4. VAATTEIDEN JAKO

Vaatteet saapuvat ​pääsiäisen jälkeen noin 10.4.2015​. Tiirat lähettävät sähköpostia seuravaatteiden saapumisesta kaikille tilaajille, kun tilaus on saapunut. Mikäli et ole saanut sähköpostia pääsiäisen jälkeen, tilaus ei ole saapunut.

Saat tilaamasi vaatteet harjoituksen yhteydessä omalta valmentajaltasi.