VUODEN TIIRAT

19.12.2014

Vuoden viimeinen kilpailu on nyt kilpailtu, ja taas yksi hieno ja kokemusrikas kausi jätetty taakse. Kasapäin merkkejä suoritettiin loistopistein, ja vuoden 2014 parhaista saavutuksista oli ilo palkita ahkeria, lahjakkaita, sisukkaita ja periksi antamattomia urheilijoita.

Vuoden Tiiraksi valittiin kesällä Euroopan eliittiin hypännyt Iira Laatunen, kun taas nuoren lupauksen pystiin kirjattiin jälleen kerran Saija Paavolan nimi. Kauden tsemppari -titteli myönnettiin hyvästä harjoittelusta ja sen seurauksena tapahtuneesta kehityksestä Tino Tapiolle ja Tea Paavolalle. Caitlin Hallaselkä valittiin kivaksi kaveriksi, joka ottaa harjoituksissa kaikki huomioon. Vuoden ohjaaja -palkinto meni ansaitusti innostavalle, iloiselle ja vastuuntuntoiselle Cecilia "Ceci" Räsäselle.

Vähintään yhtä tärkeää on muistaa niitä vanhempia, jotka vuodesta toiseen ovat aktiivisesti mukana seuratoiminnassa mahdollistaen lasten kilpailutapahtumat ja ylipäänsä urheiluseuran toiminnan. Vuosia kestäneestä työstä seuran eteen palkittiin tänään Päivi Sirkka ja Sari Slöör, jotka istuivat - tänäänkin - merkkikilpailusihteeristössä iltayhdeksään saakka. Työnne on meille korvaamatonta!

Tiirat toivottaa kaikille rentouttavaa joululomaa, ensi vuonna nähdään taas uusin voimin ja tehdään entistäkin parempia tuloksia.