UIMAPUKUTILAUS

22.9.2015

Hei Tiirojen jäsenet ja jäsenten vanhemmat,

Tiirat tekee TYR:ltä uimapukutilauksen lokakuussa jäsenten tilausmäärien mukaan. Jos haluat itsellesi tai lapsellesi Tiirojen uimapuvun, tee tilaus Tiirojen nettisivuilla (www.tiirat.fi) kohdassa ilmoittautuminen VIIMEISTÄÄN TORSTAINA 8.10.2015. Suora linkki tilauslomakkeelle löytyy myös tämän meilin lopusta.

Uimapukuja voi tilata vain tässä yhteistilauksessa, eikä niitä ole saatavilla enää yksittäiskappaleina määräajan (8.10.2015) umpeuduttua.

Tiirat on uudistamassa seuravaatetilausjärjestelmää, jonka vuoksi tänä syksynä tehdään yhteistilaus vain uimapuvuista. Mikäli olette kiinnostuneita T-paidoista, huppareista, fanituotteista tai repuista, ottakaa yhteys toimistoon uimahyppyseuratiirat@gmail.com.

Seuravaatteiden sovitus alkaa keskiviikkona 23.9.2015 klo 15.00.

1. TILATTAVISSA ON:

Uudet vuoden 2015 malliston uikkarit

----

Liitteessä on kuvat uimapuvuista. HUOM! Tiirojen tyttöjen/naisten uikkarin väri on aina lila, vaikka kokeilukappaleissa saattaakin olla muita värejä. Poikien uikkareiden väri on puolestaan aina musta.

2. SOVITUS :

​Sovitus alkaa keskiviikkona 23.9.2015 klo 15.00. Voit kokeilla uikkareita oman

harjoitukse

​n ​

yhteydessä Mäkelänrinteen uintikeskuksessa. Uikkareita voi sovittaa keskiviikkoon 7.10.2015 saakka. Kysy valmentajaltasi sovituskappaletta heti harjoituksen alussa. Kuivaharjoituksen aikana voi käydä kokeilemassa uikkareita esim. kahvion vessassa. Suosittelemme uima-asun sovitusta oikean koon varmistamiseksi

​!​

3. TILAUS

Tilaus tehdään Tiirojen nettisivujen kautta: www.tiirat.fi/ilmoittautuminen ja maksetaan tilauksen yhteydessä. Oma koko pitää ilmoittaa tilausta tehdessä, joten sovituksen yhteydessä koko tulee painaa mieleen / merkitä itse ylös. Kokotaulukko seuraa TYR:n käytännön mukaan GB-kokoja.

Tilaus tulee tehdä VIIMEISTÄÄN TORSTAINA 8.10.2015. Tämän jälkeen Tiirat laittaa tilauksen eteenpäin TYR:lle, eikä sen jälkeen voi enää tilata yksittäiskappaleita uikkareista.

Suora linkki uimapukujen tilauslomakkeelle

4. VAATTEIDEN JAKO

Vaatteet saapuvat

​marraskuun alkupuolella. Tiirat lähettävät sähköpostia seuravaatteiden saapumisesta kaikille tilaajille, kun tilaus on saapunut. Mikäli et ole saanut sähköpostia, tilaus ei ole saapunut.

Saat tilaamasi vaatteet harjoituksen yhteydessä omalta valmentajaltasi.