SEURAVAATETILAUKSET

9.8.2016

SEURAVAATTEET

Tiirojen seuravaatetilaukset on siirretty Stadiumille. Voitte hankkia Tiira-tuotteita Stadiumilta seurahintaan alla olevan linkin kautta. Verkkosivuilla oleviin hintoihin tullaan vielä lisäämään painatuskustannukset noin 10 euroa /T-paidat ja noin 4 euroa muut vaatteet ja kassit.

Vaatteita voi käydä kokeilemassa Itäkeskuksen Stadiumilla teamsales-osastolla. Vaatteet tuodaan myös kaksi kertaa vuodessa, syksyisin ja keväisin Mäkelänrinteen uintikeskukseen kokeiltavaksi.

UIKKARIT

Tiirat tekee kaksi kertaa vuodessa, syksyisin ja keväisin, uikkareiden yhteystilauksen TYR:ltä. Uikkareiden yhteistilauksesta tiedotetaan suoraan Tiirojen jäsenille sähköpostitse.

FANITUOTTEET

Tiirojen fanituotteita on myytävänä harkkojen ja kilpailujen yhteydessä. Pyydä apua valmentajaltasi harjoituksen yhteydessä, mikäli olet kiinnostunut fanituotteista.

Tiirat kangaskassi€10
Tiirat jumppapussi€12
Tiirat tuubihuivi€10
Tiirat heijastin€5
Fanituotepaketti€30

MUUT TUOTTEET

Tiiroilla on varastossa muutamia yksittäisiä tuotteita, esim huppareita, reppuja ja vanhempia t-paitoja ja uikkareita. Pyydä valmentajaltasi apua harjoituksen yhteydessä, mikäli olet kiinnostunut näistä tuotteista.

T-paita puuvilla€19
T-paita tekninen€26