TIIROJEN KOKEILUHARKKA 5.1.2016 klo 17.45-18.45

31.12.2016

Uimahyppyseura Tiirat järjestää tutustumisharjoituksen to 5.1. klo 17.45-18.45 uusille uimahypyistä kiinnostuneille lapsille. Kokeiluharjoitus on Tiirojen puolesta ilmainen, eli mukaan pääsee uimahallin sisäänpääsymaksulla. Harjoitukseen tulee ilmoittautua etukäteen.

Uimahyppyharjoitus alkaa Mäkelänrinteessä valvojien kopin viereisiltä penkeiltä, josta valmentajat noutavat lapset. Harjoitukseen kuuluu kuiva- ja allasosuus. Kuivaharjoituksessa verrytellään, tehdään voimistelun tyyppistä akrobatiaa ja voidaan käydä myös kuivalaudalla tai trampoliinilla. Altaalla pääset kokeilemaan reunalta, kerrostasoilta ja/tai ponnahduslaudalta erilaisia temppuja ja monipuolisia uimahyppyharjoitteita.

AIKA: Torstai 5.1. klo 17.45-18.45

PAIKKA: Mäkelänrinteen uintikeskus

IKÄSUOSITUS: 4-13 -vuotiaat. Lapset jaetaan harjoituksessa ikäryhmiin.

PÄÄSYEDELLYTYS: Uimataito ja uskallus tulla syvään hyppyaltaaseen (5m syvä)

MAKSU: Uimahallin sisäänpääsymaksu (yli 7-vuotialle), ei opetusmaksua

TAPAAMINEN: Valvojakopin viereisillä penkeillä kuivana. Ei suihkua ennen harjoitusta!

MUKAAN: Kevyet sisäliikuntavaatteet (esim. shortsit ja t-paita), uima-asu, tarvittaessa hiuslenksu (pitkät hiukset kiinni). Voit halutessasi ottaa juomapullon.

LISÄTIETOJA: uimahyppyseuratiirat@gmail.com, 040-5398 103

ILMOITTAUTUMINEN TÄÄLTÄ