UIMAHYPPYOHJAAJAKSI TIIROIHIN!

1.6.2017

Uimahyppyseura Tiirat etsii lasten ja nuorten kanssa hyvin toimeen tulevaa ohjaajaa uimahyppyjen perusryhmien valmentamiseen. Edellytämme sinulta kokemusta taitolajien valmentamisesta (esim. uimahypyt, voimistelu, sirkus, taitoluistelu), pedagogista osaamista ja vastuullisuutta. Ensisijaisesti etsimme liikunta-alan koulutuksen omaavaa henkilöä. Opetamme sinulle uimahyppyjen perusteet, eli omakohtainen kokemus uimahypyistä ei ole välttämätön, mutta ymmärrys akrobatialiikkeiden perusmekanismeista on suotavaa.

Työ on tuntityötä pääasiassa iltaisin ja iltapäivisin. Työt ovat pääasiassa Mäkelänrinteen uintikeskuksessa, mutta mahdollisesti muissakin Helsingin uimahalleissa. Syksyllä pääset työskentelemään 9-15 tuntia viikossa (2-3 päivää, sovitaan kiinteät tunnit). Taitojen karttuessa tunteja on mahdollista saada enemmänkin. Palkkaus sovitaan osaamistason mukaan. Opastus tehtävään tapahtuu elokuussa ja varsinaiset ryhmät alkavat syyskuussa. Alussa toimit yhdessä toisen ohjaajan kanssa.

Tiirat on yksi Suomen menestyneimmistä uimahyppyseuroista. Seurassamme harrastaa noin 550 lasta, nuorta ja aikuista 4-vuotiaista minareista aina aikuisten maajoukkuetasolle saakka. Haluamme tarjota iloista, turvallista ja asiantuntevaa ohjausta niin harrastajille, kuin kilpailijoillekin. Valmentajia ja ohjaajia on parikymmentä ja lisäksi tiimiin kuuluu toiminnanjohtaja.

Jos haluat mukaan, laita työhakemus ja CV:

Satup.tiirat@gmail.com

Lisätietoja: