UUTISKIRJE 1/2017

6.6.2017

Hei,

Työntäyteinen kausi on lopuillaan, kesätreenitkin ovat jo ehtineet alkaa. Tässä uutiskirjeessä lähestymme teitä jälleen joka vuotisella asiakastyytyväisyyskyselyllä, johon toivomme runsaasti vastauksia. Uutiskirjeen lopussa tietoa myös syksyn 2017 ilmoittautumisista.

Omasta ja Tiirojen puolesta haluan kiittää kaikki hyppääjiä upeasta kaudesta ja toivottaa samalla oikein lämmintä ja hyppyjentäyteistä kesää!

Laura Haarala

Toiminnanjohtaja, Tiirat ry

-------------------------------------------------------

ASIAKASTYYTYVÄISYYSKYSELY

Uimahyppyseura Tiiroille on tärkeää saada tietää, miten hyppääjät ja hyppääjien vanhemmat ovat kokeneet Tiirojen toiminnan, mitä kehitettävää Tiirojen toiminnassa on ja miten me Tiiralaiset olemme tänä kautena onnistuneet työssämme. Asiakastyytyväisyyskyselyyn vastaaminen kestää vain muutaman minuutin ja vastata voi halutessaan myös anonyymisti. Vastata voi 18.6.2017 saakka. Kyselyyn pääsee täältä.

SYKSYN ILMOITTAUTUMISET

​Syksyn ilmoittautumiset nykyisille jäsenille alkaa maanantaina 7.8.2017 klo 12 (salasanalla) ja uusille jäsenille keskiviikkona 9.8.2017, jolloin salasana poistuu. Suositukset syksyn ryhmiin lähetetään sekä keväällä että kesällä mukana olleille hyppääjille noin viikkoa ennen ilmoittautumisen alkamista.

Asiakastyytyväisyyskyselyn suora linkki: