ILMAINEN TUTUSTUMISHARJOITUS PE 5.1. / MA 8.1. / TO 11.1.

28.12.2017

Haluatko tietää, miten huimia uimahyppytemppuja lähdetään alussa treenaamaan? Tule tutustumaan uimahyppyihin pe 5.1., ma 8.1. tai to 11.1.

Uimahyppyseura Tiirat järjestää tutustumisharjoituksia uusille uimahypyistä kiinnostuneille lapsille. Kokeiluharjoitus on Tiirojen puolesta ilmainen, eli mukaan pääsee uimahallin sisäänpääsymaksulla. Harjoitukseen tulee ilmoittautua etukäteen.

Uimahyppyharjoitus alkaa Mäkelänrinteessä valvojien kopin viereisiltä penkeiltä, josta valmentajat noutavat lapset. Harjoitukseen kuuluu kuiva- ja allasosuus. Kuivaharjoituksessa verrytellään, tehdään voimistelun tyyppistä akrobatiaa ja voidaan käydä myös kuivalaudalla tai trampoliinilla. Altaalla pääset kokeilemaan reunalta, kerrostasoilta ja/tai ponnahduslaudalta erilaisia temppuja ja monipuolisia uimahyppyharjoitteita.

AIKA

Pe 5.1. klo 18.15-19.15

Ma 8.1.2018 klo 18-19,  tai

To 11.1.2018 klo 17-18

PAIKKA: Mäkelänrinteen uintikeskus

IKÄSUOSITUS: 6-13 –vuotiaat. Lapset jaetaan tarvittaessa harjoituksessa ikäryhmiin.

PÄÄSYEDELLYTYS: Uimataito ja uskallus tulla syvään hyppyaltaaseen (5m syvä)

MAKSU: Uimahallin sisäänpääsymaksu (yli 7-vuotialle), ei opetusmaksua

TAPAAMINEN: Valvojakopin viereisillä penkeillä kuivana. Ei suihkua ennen harjoitusta!

MUKAAN: Kevyet sisäliikuntavaatteet (esim. shortsit ja t-paita), uima-asu, tarvittaessa hiuslenksu (pitkät hiukset kiinni). Voit halutessasi ottaa juomapullon.

ILMOITTAUTUMINEN: Tutustumisharjoitukseen tulee ilmoittautua etukäteen ja paikkoja on rajoitetusti. Ilmoittaudu Tiirojen kotisivuilla:

www.tiirat.fi/ilmoittautuminen

LISÄTIETOJA: satup.tiirat@gmail.com, 050-3200 192

Uimahyppyseura Tiirat ry on Suomen johtava uimahyppyseura, jossa lajia voi harrastaa kaiken ikäiset ja tasoiset alkeista maajoukkueeseen saakka.