ÄRRÄ TEKEE HYVÄÄ PAIKALLISESTI LAHJOITUS TIIROILLE

5.4.2019

Tiirat osallistui R-kioskin Ärrä tekee hyvää paikallisesti -kampanjaan ja onni suosi seuraa. R-kioskin kampanjassa Ärrä lahjoittaa jokaisesta myydystä hodarista 5 senttiä hyväntekeväisyyteen. Näin kerätystä potista kahdeksan R-kioskia lahjoittaa valituille kohteille 1000 euroa kahden kuukauden välein.

Rautatieaseman Asema-aukion R-kioskin tuki, 1000€, lahjoitettiin Tiiroille maaliskuussa. Kunniakirjan lahjoituksesta kävi pokkaamassa viime vuoden NEM-hopea- ja pronssimitalisti Lauren Hallaselkä.

Lauren harjoittelee Tiirojen top-ryhmässä Satu Uusitalon valmennuksessa. Tiirojen top-ryhmä muodostaa Nuorten Olympiavalmennusryhmän, jonka 7 urheilijaa kisaavat aktiivisesti koti- ja ulkomailla. Näytöt arvokilpailuihin on annettava kansainvälisissä kisoissa, joten ulkomaanreissuja tulee vuodessa lukuisia. Ärrän lahjoitus kohdistetaan top-ryhmän kilpailumatkaan ja näin helpottamaan perheiden kuluja.

Näiden hyppääjien viime vuoden arvokisatulokset puhuvat puolestaan. Ryhmässä on 2 NEM-mitalistia: Lauren Hallaselkä ja Anni Paloheimo. Hallaselkä ja Juho Junttila edustivat Suomea myös EM-kisoissa. NMM-kisoissa nähtiin 5 Tiirojen top-ryhmäläistä: Anni, Lauren, Saija Paavola, Sofia Slöör ja Tino Tapio. NEM:ssä oli vielä edellä mainittujen lisäksi Ruksa Lehtonen ja Salla Keckmanin valmennuksessa Nem-ryhmässä hyppäävä Pinja Kyntäjä. Tiirojen hyppääjiä ylsi sekä NEM- että NMM-finailihin.

Kiitokset Ärrälle ja asiaa seuran puolesta hoidelleelle aktiiviselle Tiira-vanhemmalle, Kristiina Hallaselälle!

Ärrän lehdistötiedotteeseen pääset tutustumaan tästä!