SYYSKAUDEN ILMOITTAUTUMINEN

29.7.2019

SYYSKAUDEN 2019 ILMOITTAUTUMINEN

Syksyn 2019 ilmoittautuminen alkaa seuraavasti:

• Tiirojen nykyisille jäsenille tiistaina 6.8.2019 klo 9.00 (salasanalla)
  • Tulevat jäsenet pääsevät ilmoittautumaan torstaina 8.8.2019  klo 9.00. Tällöin salasana poistuu.

TIEDOTTEET JA SUOSITUKSET

Syksyn kausiharjoittelun tiedotteet tulevat vasemmanpuoleiselle palstalle viimeistään la 3.8.

Kaikille toimivan sähköpostin ilmoittaneille kevään ja kesän jäsenille on lähetetään ilmoittautumisohjeet viimeistään la 3.8. Kevään ja alkukesän jäsenet saavat samalla ryhmäsuosituksen. Jos et saa suositusta ja salasanaa viimeistään 3.8., ole yhteydessä toimistoon!

UUDELLE JÄSENELLE

Halutessasi voit jättää yhteystietosi tähän, jolloin saat ensimmäisten joukossa tiedon syksyn ilmoittautumisten alkamisesta. Huom! Tiirojen nykyiset jäsenet saavat automaattisesti ryhmäsuosituksen sähköpostitse ennen syksyn ilmoittautumisen alkamista, joten nykyisen jäsenen ei tarvitse jättää yhteystietojaan yllä olevalle lomakkeelle.