TIIROJEN SYYSVUOSIKOKOUS KE 9.12.2020 KLO 19

23.11.2020

Tiirojen syysvuosikokous pidetään aivan kutsun mukaan Mäkelänrinteen uintikeskuksessa + etäkokouksena, vaikka uimahalli on yleisöltä suljettu. Edellytyksenä on kuitenkin, että fyysesti paikan päälle ei tule yli 10 henkilöä. Osallistumisen edellytyksenä on ilmoittautuminen!

Uimahyppyseura Tiirat ry:n sääntömääräinen syysvuosikokous pidetään ke 9.12.2020 klo 19. Osallistuminen on mahdollista sekä sähköisesti että fyysisesti. Koronatilanteen vuoksi osallistuthan mielummin sähköisesti.

Kokoukseen osallistuminen edellyttää ennakkoilmoittautumista ti 8.12.2020 klo 12 mennessä sähköpostilla satup.tiirat@gmail.com. Näin varmistamme, että äänestys pystytään järjestämään onnistuneesti.

Tiirojen sääntöjen mukaan äänioikeus on jäsenmaksunsa maksaneella, 15-vuotta täyttäneellä varsinaisella jäsenellä. (Kannatusjäsenellä ei ole äänioikeutta.)

Kokouskutsun löydät liitteestä.

Attachments