KESÄKAUDEN ILMOITTAUTUMIMEN

26.5.2021

Tiirat järjestää kesäkaudella toimintaa koronasäännösten sallimissa rajoisas. Kesä- ja elokuussa on kausiharjoituksia ja heinäkuussa tiivisviikkoja.

Kesäkauden harjoitukset alkavat 7.6., mutta edelleen odotamme koronakoordinaatioryhmän päätöksiä mm. siitä, aukeaako Uimastadion ja siitä, saako aikuiset harjoitella kesällä sisällä elokuussa. Aikataulut julkaistaan nettisivuilla viimeistään pe 28.5. Lähetämme kaikille kevään jäsenille ryhmäsuosituksen ja infoa kesätoiminnasta viimeistään pe 28.5.

Koronakoordinaatioryhmän päätökset voivat vielä aiheuttaa muutoksia suunniteltuun toimintaan:

- Lasten uimastadionin kesä- ja elokuun ryhmät siirretään Mäkelänrinteeseen, jos Uimastadion ei aukea.

- Aikuisten osalta ryhmät peruuntuvat, jos Uimastadion ei aukea, eikä Mäkelänrinteeseen pääse aikuisten kanssa.

- Heinäkuun Uimastadionin toiminta (tiivisviikot) peruuntuvat, jos Uimastadionia ei koronan vuoksi avata.

Ryhmien peruuntuessa kokonaan palautamme harjoitusmaksun (palautus ei koske jäsenmaksuja). Jos vain osa harjoituksista peruuntuu, järjestämme ensisijaisesti korvaavia harjoituksia ja mikäli niiden järjestäminen ei onnistu, palautamme peruuntuneiden harojitusten suhteellisen osuuden.

Kesäkauden ilmoittautumiset alkavat seuraavasti:

MA 31.5. klo 12

TIEDOTTEET JA SUOSITUKSET

Kesän ryhmäkohtaiset tiedotteet aikatauluineen päivitetään vasemman puoleiselle palstalle viimeistään pe 28.5.

Kaikille toimivan sähköpostin ilmoittaneille kevään jäsenille lähetetään viimeistään perjantaina 28.5. sähköpostilla ryhmäsuositus ja infoa ilmoittautumisista. Ota toimistoon yhteys, jos et ole saanut suositusta viimeistään pe 28.5.