ILMAISET TUTUSTUMISHARJOITUKSET TO 5.1. / MA 9.1.

29.12.2022

Tutustumisharjoitukset uusille uimahypyistä kiinnostuneille Mäkelänrinteen uintikeskuksessa to 5.1. ja ma 9.1.2023 klo 18.15-19

Tiirat järjestää kaksi erillistä tutustumisharjoitusta uusille uimahypyistä kiinnostuneille lapsille. Kokeiluharjoitus on Tiirojen puolesta ilmainen eli mukaan pääsee uimahallin sisäänpääsymaksulla. Harjoitukseen tulee ilmoittautua etukäteen.

Uimahyppyharjoitus alkaa Mäkelänrinteessä valvojien kopin viereisiltä valkoisilta penkeiltä, josta valmentajat noutavat lapset. Harjoitukseen kuuluu kuiva- ja allasosuus. Kuivaharjoituksessa verrytellään, tehdään voimistelun tyyppistä akrobatiaa ja voidaan käydä myös kuivalaudalla tai trampoliinilla. Altaalla pääset kokeilemaan reunalta, kerrostasoilta ja/tai ponnahduslaudalta erilaisia temppuja ja monipuolisia ja hauskoja uimahyppyharjoitteita.

AIKA: to 5.1. tai ma 9.1.2023 klo 18.15-19

PAIKKA: Mäkelänrinteen uintikeskus

IKÄHAARUKKA: 5-13v. (lapset jaetaan tarvittaessa kahteen ryhmään iän perusteella)

PÄÄSYEDELLYTYS: Uimataito (väh. 10m) ja uskallus hypätä syvään hyppyaltaaseen (5m syvä)

MAKSU: Uimahallin sisäänpääsymaksu (huom. alle 7-vuotiaat pääsevät uimahalliin ilmaiseksi sisään), ei opetusmaksua. Huomioithan, että seuravakuutus ei kata ilmaisharjoituksissa tapahtuvia mahdollisia haavereita.

TAPAAMINEN: Uimahallin sisäpuolella, valvojakopin viereisillä valkoisilla penkeillä kuivana. Ei suihkua ennen harjoitusta!

MUKAAN: Kevyet sisäliikuntavaatteet (esim. shortsit ja t-paita), uima-asu, tarvittaessa hiuslenksu (pitkät hiukset kiinni). Voit halutessasi ottaa juomapullon.

ILMOITTAUTUMINEN: Tutustumisharjoitukseen tulee ilmoittautua etukäteen ja paikkoja on rajoitetusti. Ilmoittaudu täyttämällä jomman kumman päivän ilmoittautumislomake kohdassa ILMOITTAUTUMINEN. Ilmoittauduthan mukaan vain toiselle tutustumispäivälle, jotta kaikki halukkaat mahtuvat mukaan.

LISÄTIETOJA: uimahyppyseuratiirat@gmail.com