HAEMME OSA-AIKAISTA TOIMISTOTYÖNTEKIJÄÄ

17.3.2023

Uimahyppyseura Tiirat ry hakee osa-aikaista toimistotyöntekijää pysyvään työsuhteeseen.Tehtävät sisältävät:
- Taloushallinnon töitä, kuten laskutusta, laskujen tarkastusta/tiliöintiä, palkanlaskentaa
- Asiakaspalvelua
- Seuran kausi-ilmoittautumisten hoitamista ja niihin liittyviä taustatöitä
- Erilaisten dokumenttien laadintaa/päivittämistä
- Tiedotusta, pienissä määrin somekanavien päivitystä
- Muita yleisiä / juoksevia toimistotöitä

Hakijalta edellytetään:
- ATK-taitoja: toimisto-ohjelmat (Word, Excel ym) ja kykyä oppia käyttämään muita seura käytössä olevia ohjelmia (esim. Netvisor ja ilmoittautumisjärjestelmä Ilmari)
- oma-aloitteisuutta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn
- yhteistyötaitoja ja ystävällistä otetta asiakaspalveluun
- tarkkuutta, luotettavuutta ja kykyä noudattaa ohjeita
- Sujuvaa suomen kielen taitoa. Englannin ja venäjän kielen taito on eduksi.

Tarjoamme:
- mahdollisuuden monipuoliseen työhön Suomen menestyneimmässä uimahyppyseurassa
- kivan työyhteisön, jolta saat tukea ja ohjausta
- joustavan työympäristön: työtä voit tehdä toimistollamme tai halutessasi osin etänä
- joustavat työajat: n. 20 tuntia viikossa, saat mahdollisuuden vaikuttaa omiin työaikoihisi

Työsuhteen perustietoja:
- Työsuhde on vakinainen
- Työaika noin 20 tuntia viikossa
- Aloitus sovittavissa, mahdollisimman pian
- Työntekopaikka: toimistomme Mäkelänrinteen uintikeskuksessa tai osin etänä.
- Palkkatoiveen voi esittää hakemuksen yhteydessä

Uimahyppyseura Tiirat ry:n esittely:
Tiirat on Suomen menestynein uimahyppyseura, jossa uimahyppyjä voi harrastaa kilpaillen, kansainväliseen menestykseen tähdäten tai ihan omaksi ilokseen harrastellen. Kilpailumenestyksellä mitaten olemme Suomen menestynein uimahyppyseura ja kärkihyppääjämme ovat aikuisten ja nuorten maajoukkueurheilijoita. Kilpaurheilun lisäksi tarjoamme kuitenkin laajalle joukolle laadukasta harrastetoimintaa kuntoilun ja liikunnanilon merkeissä. Tiiroissa on vuosittain noin 500 jäsentä 4-vuotiasta minareista aikuisharrastajiin. Vakituisia kokoaikaisia työntekijöitä on 3, osa-aikaisia 1 ja liikuntakausittain ohjaajia/valmentajia on mukana parikymmentä. Toimintamme tapahtuu pääasiassa Mäkelänrinteen uintikeskuksessa, jossa seuralla on myös toimisto.

Lisätietoja:
Satu Pirhonen, valmennuspäällikkö
satup.tiirat@gmail.com

Hakemukset:

- Hae paikkaa duunitori.fi:ssä https://duunitori.fi/tyopaikat/tyo/toimistotyontekija-sdsuu-16478543

- Hakuaika 1.4. saakka, mutta paikka täytetään heti sopivan hakijan löydyttyä