MERKKIKISAHUUMAA 5.5.

5.5.2015

Suuri määrä uimahyppyjen taitomerkkejä sai tämänpäiväisissä merkkikilpailuissa uuden kodin, kun yhteensä 13 perus-, kokonaista 41 rauta-, 12 pronssi-, kolme hopea- ja viisi kultamerkkiä löysi onnellisen omistajan. Merkkiraja ei useinkaan mene rikki ensi yrittämällä, ja mitä useammin joutuu harjoittelemaan, sitä suurempi on ilo onnistumisen hetkellä. 7-vuotiaiden perussarjalaisten kanssa pohdittiin palkintojenjakojonossa, voisiko kolmen vuoden kuluttua jo päästä osallistumaan kultamerkkikilpailuun - no, ehkä ei ihan vielä.

Mahtavien hyppyjen lomassa jaettiin seurapalkintoja. Tsemppari-palkinnon saivat Mette Palkama ja Ilona Askolin edistymisestä kauden aikana, ja kevään Kivaksi Kaveriksi valittiin Helmi Mälkiä. Kauden ohjaaja -palkinto ojennettiin Nea Hakuliselle: Nea on kehittynyt ohjaajana ja valmentajan paljon, ja on halukas kasvattamaan omaa osaamistaan jatkuvasti.

Näillä hienoilla hypyillä jatketaan kohti kesää. Seuraava isompi kilpailu on Härveli Diving Cup, joka käydään Mäkelänrinteessä ensi viikolla. SM-kilpailut hypätään 5.-7.6, tavoitteena tietenkin saada kotikisoihin mahdollisimman suuri joukko Tiira-kilpailijoita. Sitä ennen tsemppiä treeneihin, muistakaa harjoitella paljon ja hyvin!