TIIROJEN PUHEENJOHTAJA EHDOLLA UIMALIITON LIITTOHALLITUKSEEN

13.10.2020

Meillä on ilo ilmoittaa, että Tiirojen puheenjohtaja ja pitkäaikainen seura-aktiivi, FT, dosentti Karoliina Niemi on asettunut ehdolle Uimaliiton liittohallitukseen. Karoliinalla on pitkä kokemus järjestötyöstä: hän on toiminut viimeiset 8 vuotta Metsäteollisuus ry:ssä kansallisissa ja kansainvälisissä edunvalvontatehtävissä, viimeiset puolitoista vuotta metsäjohtajana.

Työnsä puitteissa Karoliina on toiminut useissa eri luottamustehtävissä ja työryhmissä sekä kansallisesti että kansainvälisellä tasolla. Osassa myös puheenjohtajan tai varapuheenjohtajan roolissa.

Kysyimme Karoliinalta, mitä hän toisi mukanaan Uimaliittoon?

-Uimaliitto on toisaalta uintiurheilua laajasti edistävä organisaatio, mutta myös lajin ja seurojen edunvalvontaorganisaatio. Työkokemukseni kautta tuon liittohallitukseen vahvaa edunvalvonnallista ja ammattimaista näkökulmaa.

-Olen toiminut yli 10 vuoden ajan osana ja lähellä yhteiskunnallista päätöksentekoa, mikä luo pohjaa hyvälle ja laaja-alaiselle vaikuttamistyölle.

-Johtamiskokemus omassa työorganisaatiossa sekä luottamustehtävien kautta, lisäksi kyky tehdä päätöksiä – kompromisseja tarvitaan, jotta asioita voidaan viedä rakentavasti eteenpäin.

-Uimahyppyjen tuntemus, vajaa kymmenen vuotta vahvasti mukana: sekä laji itsessään että mukana olevat henkilöt.

Seuramme puheenjohtajana Karoliina on aktiivinen, aikaansaava, iloinen ja ratkaisukeskeinen. Hänellä on tehtävään seuramme vahva tuki sekä ulkopuolisia suosittelijoita.

Karoliinan CV:een pääset tutustumaan alla olevan linkin kautta.