KESÄ 2023 TIEDOTTEET

TIEDOTTEET

Eri ryhmien harjoitusaikoihin ja muihin tietoihin voitte tutustua kunkin ryhmätason omasta tiedotteesta. Tiedotteissa kerrotaan mm.

- aikataulut ja kauden kesto

- lomapäivät / poikkeuspäivät, jolloin harjoituksia ei pidetä

- ryhmien kuvaukset, ikäsuositukset ja pääsyvaatimukset

- hinnat

- tietoa vesiliikuntakorteista

- tietoa vakuutuksista / oman vakuutuksen tarpeesta

Huomioithan, että ryhmiä on yhdistetty kesäkaudelle:

- Lasten treeneissä harjoittelevat pienten alkeet ja jatkot sekä kehitysryhmät 1-2.

- Lasten harrastusryhmissä harjoittelevat kevään lasten harrastusryhmät 1-4, isojen alkeis- ja jatkoryhmissä sekä temppuryhmissä hypänneet alle 13-vuotiaat.

- Nuorten harrastusryhmissä harjoittelevat nuorten harrastusryhmäläiset, kevään lasten harrastus 5 sekä yli 12-vuotiaat temppu- ja isojen jatko 2 -ryhmäläiset.

- Kehitysryhmät 3-4 harjoittelevat yhtenä ryhmänä.

RYHMÄSUOSITUKSET

Toimivan meiliosoitteen jättäneille kevään jäsenille on lähetetty 3.5. kesän infot ja ryhmäsuositukset sähköpostilla (lukuunottamatta kilpa- ja top-ryhmiä). Jos nykyiset jäsenet eivät ole saaneet ryhmäsuositusta, niin tarkastathan ensin roskapostin ja ole tarvittaessa yhteydessä Tiirojen toimistoon.